Od maja 2018 przeprowadziliśmy kilka kampanii on-line oraz eventów i kompleksowych działań PR dla dwóch marek światowych: Kikkoman - wzrost świadowmości marki oraz usage i Tabasco - 150 lecie Firmy
Od maja 2018 przeprowadziliśmy kilka kampanii on-line oraz eventów i kompleksowych działań PR dla dwóch marek światowych: Kikkoman - wzrost świadowmości marki oraz usage i Tabasco - 150 lecie Firmy
Od czerwca 2017 roku prowadzimy stałe działania mediowe dla producenta diet i detoksów Juicy Jar. Konsekwencja działań przyniosła już Klientowi wymierne efekty sprzedażowe i wpływa pozytywnie na budowanie świadomości marki w trudnej grupie docelowej odbiorców.
Od 2015 roku prowadzimy działania mediowe dla FILATI Brubeck - producenta bezszwowej odzieży termoaktywnej. Kilka multimedialnych kampanii przyniosło już konkretne efekty.
Nawiązaliśmy współpracę z Polską Grupą Dealerów i od 4 lat prowadzimy skuteczne działania outdoorowe dla kolejnych modeli samochodów INFINITI w największych miastach Polski
W 2013 wystartowała trzecia odsłona kampanii Teraz pstrąg!
W maju 2012 roku podjęliśmy współpracę z dziecięcym kanałem MiniMini w zakresie realizacji projektu Bezpieczne Miejsca Rybki MiniMinimi.